søndag den 27. februar 2011

Søndag.. og brunch med venner..

Hjemme igen, efter nogle SKØNNE dage på ski i sverige... det kan varmt anbefales.. der må komme lidt billeder senere...




Køkkenet er bare blevet fantastisk fint... sidst det fik en omgang.. det trænger vist til lidt fornyelse...



Idag ønsker jeg mig en tolix stol... de er bare så fine...:)

Nu står den på brunch på østerbro, men nogle skønne venner, der siger de har fundet det skønneste sted, hvor alt er økologik, og hjemmelavet... mums... vi glæder os...


2 kommentarer:

  1. Ej skønt bord, bænk og stol:) Gid jeg havde plads til det i mit køkken:) God søndag

    -Bettina

    SvarSlet
  2. jeg synes dit køkken ser rigtig hyggeligt ud som det er :-) Men kender nu godt det der med, at der bare skal ske noget nyt... KH Christina

    SvarSlet