tirsdag den 8. marts 2011

8.maj Kvindernes kamp dag..

Ikke at jeg noglesinde har haft interesse for den slags, men på den anden side må man jo se hvad det er? Så har tilbragt en dag i kvindernes tegn i HK-stat: Pjat og politik? og wauw det var vildt godt, først kom Johanne Schmidt Nielsen (Ø) og Yildiz Akdogan (S) og jeg skal love de havde noget at byde på, hvad enten man er til partierne eller ej? for hvorfor skal vi som kvinder ikke være på lige fod med mænd? hvorfor skal vi ikke have lige så stor mulighed for at komme frem som iværksætter og hvorfor skal vi have "skyld" for at pensioner bliver dyre.. ja jeg spørger bare og vi må vel gerne give det en tanke? Og så var Lotte Thorsen og Henriette Lind, som har skrevet Nynnes dagbog der også.. ooohh gud, det var humor.. måske man burde læse de bøger..??
Idag elsker jeg min nye billede væg, så skal der nogle fantastiske billeder i, så må ud med kameraet...:) god tirsdag til jer...:)
C:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar