mandag den 16. januar 2012

Gør klar til den lille NY...

Weekenden er i dem grad, gået med at gøre lejlighed klar til vores lille ny familie medlem.. så kæresten har været i fuld gang med at sætte væg op i stuen, så hun kan få sit eget værelse...:)
Utroligt hvad man kan nå på en weekend, og lille bror er elektrikker så el, er der også trukket, det er bare skønt....


Jeg selv, gik i gang med projekt, cafee pudsleunderlag, på min nye(gamle) symaskine som jeg har fået af min mormor.. projektet er blevet fint, til trods for at jeg ALDRIG har lavet noget i den stil før...? Måske lidt skønhedsfejl.. men man skal jo starte et sted??


Lukket og klar...:)


DDer var en rest, så måtte lige prøve om i det kunne blive til noget...:)



Dejlig weekend, med tid til kreative tanker...

2 kommentarer:

  1. der er nok at give sig til, når den lille ny snart melder ankomst :o) Men ser ud til i er noget meget langt :)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja det må man sige, mere end man lige tror, når man også lige skal fikse et ekstra rum!:o)

    men det går der ud af og tror det bliver rigtig fint...:)

    C

    SvarSlet