tirsdag den 6. marts 2012

Så...

Fik kæresten min malet tallerkenrækken, i en anden farve, en den første.. puuhh.. syntes det er svært at finde lige den farve man havde i tankerne, ud fra et farvekort..? men syntes nu den er blevet meget fin, og som han siger, kan jeg jo altid male den igen, i en anden farve?( når jeg selv må male) ha haVores fantastikse JUNO- seng til den lille fis, er også ved at være på plads, min søde svigermor har syet slangen, og den er bare blevet helt perfekt..?
weee så skal der bare købes lagn og vaskes sengetøj,som vi har fået af mine skønne forældre...

Pudsle kommoden har kæresten også fået fikset færdig, det er nu dejligt med sådan nogle håndværker hænder.. og elsker den gamlekommode og det at han kan få mine tanker over i træ... og de smukke greb fra liebe, sætter lige prikken over iét... LOVE


Fantastisk tirsdag til jer alle....





2 kommentarer:

  1. Hvor bliver det altså fint :)
    Desværre kan jeg ikke helt se farven på tallerkenrækken, da billedet er meget lille... Mon den er lilla??
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Tak...:) Nej ved ikke lige hvad jeg fik lavet med det billede, men det er blevet lilla, ind til nu, det er svært med de farve kort...:)
    Kh Camilla

    SvarSlet