lørdag den 24. november 2012

Barsel og Tanker

I guder, jeg elsker mit liv på barsel, elsker hver eneste dag at vågne op til min skønne, skønne datter og hendes dejlige smil
´

Men hvor sætter det også tanker i gang.. har fået den skønneste lille skabning, og også fundet noget af mig selv igen...som har skjult sig lidt? og hvor er det fantastik, lysten til at være kreativ og få alle de ideer jeg har inde i mig ud.. men samtidig også skræmmende, når man besøger sin arbejdsplads, og i guder ser en masse mennesker man savner, nen i den grad også en masse sure og triste mennesker... hvor er deres lyst til livet, og det er da hårdt at skulle stå op til at se på dem hver dag??
Det er ikke lige frem dem der får en til at glæde sig til at skulle tilbage (der er heldigvis stadig måneder igen)..? og jeg vil nyde hver eneste dag med min lille trold.. og mine kreative ídeer...:)
Bare en masse tanker.. god weekend til jer....

2 kommentarer:

  1. Misunder dig og din barsel, ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage. Hvor længe har du igen?

    SvarSlet
  2. Forstår jeg godt! Til slut april, så det er dejligt!!!

    SvarSlet